Followers

Friday, 1 June 2012

Selalu di pijak pijak

assalamualaikum sume. .aish, sedeh lah ary nih. .rase cm xbermaya je. .urm..

hari ni rasa nk luah segala~2 nya kat koranng! p, xbuleh lah karang mcm~2 pulak jadi nye. secara jujur nya Kyra tensyen pluss xsuka bila kepala kita di pijak pijak bagai.! sapa yg suka!. walaupon mulut manis nih dok sengeh~2 memanjang, tp hati dia sapa yg thu. betoi dak?! sakit pulak hati kite

first : selalu kne tpu dgn kengkawan
eh, copp, jgn slah pahm pulak kwn~2 Kyra yg di cintai. .bukan korang. .ni kwn~2 Kyra time Kyra fom 2 dulu. .terlalu stupid Kyra utk dipermain kn. .mentang~2 lah aku baik. .korang pijak~2 kple aq. .k fione!. korang thu x, dirang guna kan Kyra utk dpt kn sowg budak laki uh. .actually budak tu syiook kat Kyra, .so,dyrang guna kn Kyra sebgai umpan! n panjang cite dia. .mls pulak nk cite. 

xmo rr tipu kitew!

kedua : ni bukan tugas aku!
aish, kat sekolah ade pgang jawatan sebagai pengawas. .setiausaha rekod pengawas!. .tp, yg pelik nya, walaupon bukan kerja Kyra tp, Kyra pulak yg kena. .tambah~2 dgn Ketua Pengawas tuh..tw lah ko rapat gn aku, tp xpyah lah sampai buli~2 aku. .buad teks utk dia bukan kerja Kyra. .lgi pon cgu yg soh dia buad teks bkn Kyra. .K fione kyra ni kuli jew. :'(


ketiga : selalu jadik mangsa dlm percintaan
selalu dipermainkan. .Kyra tw lah kyra nih jenis senap je. .jenis sabo je. .tp, bila msuk bilik ngis xhenti~2. hanbis bantai pelok Kyra tw dak. .hingiuh meleleh xhenti henti. .lelaki sama ja! kalau dh laki laki jugak. .nmpak baik je, belakang, ape yg di buad pon kita xthu kn. 

xmo ngis. buruk upe nye. hihi

k dah lah mls nk cite pnjang~2. .nanti hbis terbongkar.. n kepada yg terasa Kyra mintak maap eah. .Kyra xsengaja. selama bercuti :)

p/s ; jgn terlalu baik hati sampai kepala kita dipijak pijak .ok

No comments: