Followers

Friday, 1 June 2012

Berjinak jinak di dapur

Assalamualaikum semua :)

hihi. .gila ke apo pagi~2 buto update antri merepek nih. .acually Kyra xbuleyh nk tdoq lo. .nyamuk belambak lah pulak. .aish, kalo cgu bm tgok pe bnde Kyra tulis nih mesti dia bg penampa dah. .mana ada dlm bm "belambak" tp, byk ade lah. hikhok. lahhh,, bukan nye selalu kn. :)

ok. semenjak cuti sekolah  nih. .aish, kemain ligat lagi Kyra berkerja d dapur. .haha. .sat~2 p dapur. .pg, siang n mlm xsah kalo xp dapo. .ehh, bukan Kyra p mkn lorh. .kyra p masak oukeyh. .mk pon dh thu ank dara dia soerang nih cuti, buleyh pulak dia xmsk. .adoiii

minggu pertama cuti sekolah nih, mk msk lagi , sbb Kyra ada kls tmbhan. .mai nk msuk minggu kedua nih. .aishh, mula lah mk xmasak. .bgun~2 pagi je. .eh, bgun pg ke tengah hari. hihi. .adeq ckp "yong, nk msk apa" .. hoii, budak sabaq sat.. air liuq pon dok ade lgi kat pipi. .haha. xsenonoh nya. .haha. .xde rr. .merepek je.

dgn langkah longlai pluss mamun lg, Kyra p dapo. .bukak tudung salji. aik, kosong! cr~2 makanan kt ats meja. aik,xde jugak. .urm., bila tgok dkat  tpt simpan belanga tuh..ade lah brg~2 yg mk suoh msk  utk pg tuh. .lorhh, penat pluss mls nye.. .urm, nk tak nak kene lah jugak masak. .kalo msk mee grg mmg nomber 1 rr. .ayh Kyra pon puji Kyra msk. .hihi. (ceq nk kembang sat noh.hihi). .day by day. urm dh biasa dah..

mee gorng kat google!


tengahari pulak selalunye mk msk dh sblm mk p keje. .Kyra juz msk nasik je. .tu pon kdg~2 mk dh msk dh. .petang! urmm. selalunya msk cucoq je. .bantai lah cucoq ape pon. .n xlupe jugak time tu lah Kyra p msk utk mk Kyra ito pon kalo makanan yg mk msk tdy hbis lah. .Kyra msk ape eak? haha. .ntah lah. Kyra msk je lah ape yg Kyra reti..bedal je lah labu oii.

makanan peberet! :)


malam pulak, selalunye xmkn dah. .sbb dh mkn dgan mk petang tuh. eh,xde lah petang sgt. .nk dkt mgrib lah dikatakan. .juz msk mkanan smpingan je. .haha.

anyway, memang cuti nih Kyra nk berjinak jinak pon dgn dapur. .walaupon Kyra msk xde lah sesedap macam Chef Wan tu..haha. .tp, buleyh lah nk alas perot ke ape ke. .bedal je lah. .lame~2 pandai lah tuh. .urmm., sampai terlampau rajin msk lah tgn Kyra terkena belanga panas smpai melecur. .adoiihh, skit thu dak. .konon nk msk ala~2 org tgh masuk pertandingan Master Chef Malaysia. .kn kne msk cpt~2. .haaa!kn dh kne dah.. padan muke ko Kyra oii.. hbis lah tgn dh buruk!. haha



kay lah bubye. daaa :)

No comments: