Followers

Wednesday, 6 June 2012

Best moment

hyee all. .selamat siang, petang n malam. .haha.

update blog pagi~2 buta cm ginik mmg jadi hobi Kyra semenjak cuti nieyh. .jeahh. .5/6 hari tu Kyra n kengkawan waktu form 3 kua pergi TS (taiping sentrel) . .buad pa p sana? buad reuion lah.. best lah jugak jumpa dyrang.. 

1st nak tetap kn tarikh nk jumpa tu, kiterang cm bese lah bertikan lidah, sat hari ni, sat hari toe. .asih, poning aih. last~2 Kyra decide buad 5/6. .

pada hari g ditetapkan. .oppps, Kyra lupa nak ckp, Kyra ada ajak kwn Kyra, she is Wardah. .Kyra pksa pluss pujuk dia jugak~2 sb ade sebab tertentu. .nanti Kyra cerita oukeyh. kita sambung balek. pada hari yg tlh di janjikan, kiterang pon jumpa lah kat TS. .sorg~2 muncul. .dn fakta lelaki lebih lambat dr pompan. .sllu cm gitu twu x.. p, laki brepe kerat je yg dtg. .pompan buleh lah. .xpe lah. .sekurang~ na dpt jumpa dyrang.

lepas kitarang jumpa~2, and bertanya kabar, kiterang pown berpecah. .buad hal msing~2 mengikut geng. .xpe lah mls nk cerita banyak. .nk tempek gamba je bebanyak !

we arr..!!  cumel kn :)

macam pakwe gn wakwe lah pulak. .
kite jd princess, awok jd superwomen :)

kenyataan Kyra pendek. tp nmpak ayu :)

thhis owner blog yg ctue miute nieyh :)


bufda gurl, sbb tu lah Kyra pksa jugak wardah dtg walaupon dia xsekelas gn Kyra waktu form 3 dulu. happy bufday awk., 
p/s : kiterang egt larh bufday unx, .saja kitarang pura~2 egt.. saja nk buad ala~2 surprice :)

makang makang

kite ade die, kau ade? xde kan. .so cadap!! hehe

tgok mate kite, tkot x!!



ok. tu je gambaq yg ade. .mmg best lepak gn dyrang. .walaupon xramai yg dtg. .t bila dah besa dh kwen dh nk buad reunion jugak lah. .bwk sekali ank beranak. .bru gempak!! buleyh tgok suami n isteri kwn~2. .aicettt, mesti best gila lahh. .buad kat tepi pantai sambil di tiup angin sepi~2 bhasa. .dh beranagan dh nieh. .hihi. .k bubye :) :)

No comments: