Followers

Sunday 10 June 2012

Jgn retakkan persahabatan kita

assalamualaikum. hum ok esok dah mula nak sekolah, so, maybe xbayak dah post~2 g merepek~2 bagai. k foine syiok sendri je tulis entri bagai~2

ok, hari ni lepas makang kenduri, mula lah belai~2 perut dulu, then bukak komputer. macam biasa bukak fesbuk dulu. .tgok notification n buad apa yg patut. then Kyra bukak twitter ok tgok~2 kowt~2 ada org tweet Kyra then buad lah apa yg patut. bila dah jemu tu, mula lah nk stalker.. tgok kwn Kyra punya twitter. ok, ahak, ok ahak. sahh! k Kyra sentap!!

"kawan rapat sememangnya xpernah wujud"

serius Kyra sentap gila. .bila baca segala tweet dia, ya Allah.!! apa semua ini! stoopppp!! Kyra rasa mcm nak nangis je (dah ngis pon) , siapa pernah nangis sebab persahabatan? yess! Kyra pernah. Kyra tahu korang xpernah pon. .sb korang sllu ngis sb lelaki or perempuan yg korang sayang.! Kyra kisah apa org nak kata  yg Kyra ngis sbb persahabatan! sbb Kyra sayang dia sangat sangat!!


time tu tgh duduk kat ruang tamu. mak tgok "air terjun" Kyra mengalir dgn derasnya. mak tnya "kenapa?" Kyra ckp, xde pape. then terus masuk bilik. cari bantai peluk buad seperti gmbar di ats..

dalam hati ckp"dah, aku xnk baca twet dia dah, aq xboleh!!" tp, Kyra ttp usya jugak segala bnda mak nenek yang dia tweet. .ok, semua dia tuju kat Kyra. sentap wehh!!

dear you : Sumpah demi Allah aq xde pape perasaan kat dia,. n sumpah aku xkasi nmber fone aku kat dia! aku tahu kau suka dia. aq syg kan "S" .aku xkan ambil hak milik orang.aq .tambah~2 kawan aku sendiri. .aku tahu perasaan unx. .sumpah aku xde pape perasaan langsung kat dia. .percaya lah!! n tolong lah jgn retak kan persahabatan ni pasal lelaki. cukup~2 lah yg lepas



bergaduh sebab lelaki? arghh mmg stupid!! mesti korang penah kan bergaduh sebab perempuan ataupon lelaki. .korang xpernah rasa ke bnda tu terlampau lah stupid! kenapa lah korang nak bermasam muka sebab benda bodo plus cm siput khinzir tu. .cuba pk. mcm xde lain je.

dan sememangnya saya disini ingin mengatakan bawaha saya hnya kwn je dgn dia. .dia tgo sy dulu, xkn Kyra nk sombong pulak. .karang org cop kyra ni minah sombong!! xnk lah sampai mcm tu kan.

tah lah Kyra xtw nak ckp mcm mana. esok berdepan dgn dia, Kyra mntak maaf. kalau dia lari dr Kyra, kiranya dia mmg bnci Kyra sengat~2, sampai xnak dengar penjelasan Kyra langsung. .bagus lah kwn! xlme kau cop aku minah perampas pula.! sudah~2 lah.


ikut suke lah samada kau nak ikut perasaan atau pon nk dga penjelasan aq. .aq thu dia milik kau. sumpah!! sikid pon xde hati kat dia. 


benda paling stupid sekali bila bergadoh pasal bnda ni.!!!!! kbhei!
___________________________________________

11/06 kes selesai!!!

dah hari ni Kyra buleyh terseyum dgn gembiranya smpai  nmpak gigi buruk Kyra. .ahaks.. sb masalah tu hanya salah faham semata mata. .alhamdulillah, kiterang ok~2 je. .so, xde pape lah. xde rr jadi stupid sb gadoh pasai bnda nieyh. ahaks. k bye..

No comments: