Followers

Thursday, 7 June 2012

Bangun dari mimpi

hye all. .hari mak jemah nak aja korang masak. .mula~2 sediakan.......(adooi, merepek sudah!)

dah~2 stop merepek kau tu Kyra oii..hari~2 merepek xpenat kew (xpenat pown, best je). seperti yg kita tahu, Kyra thun ni merupa kan mangsa SPM 2012. .jeahh. 

apa persediaan yg Kyra dah buad?? buku dah baca??

ok, secara jujurnya belom!! huh? kau gila ke ape Kyra, lg 4 bulan kowt. .bkn nye lame 4 bln tu, pejam celik, pejam celik dh msuk 4 bulan. .xkan lah 1 ape ko xbuad persediaan lg. .yess!! mmg belom. (dgn bangganya). .cop, jgn ckp "budak pandai mmg cm gituk" weyhh, tolong lah, kite bkn nye pndai pon.

.sepanjang cuti sekolah asyek menghadap komputer, makan, tdoq, mcj (kdg~2 je, bkn ade spe nk mcj pon), kua jenjalan. .konon berazam, :cuti ni aq nk stdy je, xnk on9, nk deactive fesbuk, nk buad bnda yg berfaedah, buad sikid nota ape yg ptot, buad hmwok n bal bla bla bla." konon nya!! last~2 apa pon xdakk!. azam angan~2 tahi kucing (kasarnya bhsa). home wok pon baru siap tdi, sebelom ni ape keje nya. .aishh, terok nya!!

bagun, bagun, bngun harimau bgun. .hooho. wake up shakirah. .this is depand on your future. haiakkk, xsedar~2 lagi diri tuh. .bila bukak sekolah nanti mula lah, aduh gntok lah, penat lah itu lah ini lah. .semua sbb nk stdy last~2 minit. .ooiiit, mana ada org g buleyh stdy last~2 minit. .cuba bygkan semua nk sumbat pada waktu yg sama..mana buleyh. .igt ni tauhu sumbat kew??!


dah shakirah! stop merepek! be a seriuos gurl ok?! (grrr, xuleyh kowt, syiokk dok merepek~2 ni gn kengkawan)

ayh pernah perli Kyra time cuti dua minggu ni..
mak : ade org xbsuh pinggan, manggkuk
ayah : sibuk dok buad kerja sekolah sambil taip~2.
nampak sangat perli kitew. .ok~2. foine!

lps cuti ni, nk serius je, cop, tapi msih ade gila~2 Kyra to ok. .dlm kls nk pokoihh betoi~2, kalau xtw jgn malu nk bertanya, nanti sesat jalan. .waktu fizik pulak, harap~2 xgntok!! seriusly gntok gila~2 time fizik, berapa kasi tersengguk pon xtw larhh. .hahaha. buang segala sifat malas. (insyaAllah). n maybe Kyra akn kurangkan menggunakan laman sosial ni. kowt lah. .haha

belajar!!!
n Kyra harap kerja pengawas xmenjadi msalah utk Kyra terus fokus dlm pelajaran. .ye lah ank buah ramai, mcm~2 kerenah. .dn lps cuti sekolah ni ade hari sukan pulak. mak ooi, hitam eden.hihi


"u must cahnge Kyra!!"ok, aq akn buad :) doa~2kn Kyra berubah n get 10 A's :)

Nurul Scha Keyra (Cik Keyra)
aku nk kejayaan!!

                                                                                 bubye :)

No comments: