Followers

Wednesday, 30 May 2012

Menjadi seorang yg tabah bkn mudah

assalamualaikum semua.. 

.ape kabar? cm ne cuti nih..ok x? .best x?.haha. .hari ni cerita pasai ketabahan hati wanita.. .msti pernah kan hati kita diremuk bagai. .tambah~2 dlm hal~2 cinta.. uf coz lah penah kn.. soal cinta kita xpenah main~2 kn.

bila kite tgh bengang sal cintan cinton kita nih msti keluar kat sttus fb bagai~2. .hampir dua minit kmudian keluar ag sttus merepek kite tuh. .pada msa yg sama kite tgh menserabutkan mata~2 pembaca~2 sttus kita. .kdg~2 dyrang pown blh jd fed up. .pastu twiter pulak. .aduhh.,kemain sakan hati kite d remuk. .xpyh lah sampai cm gituk sekali kn.

tp, Kyra phm pasai hati seorg gadis nih. .susah nk jdik seorg yg tbh. .hati seorg wanita mudah sgt terguris dn mudh cgt mengis walapon dia xtunjuk dpn kite. .dpn kite kemain happy, p, bila dok sowg~2 mula lah .dia ngis dlm bilik smbil peluk~2 bntai busyuk ksygn dia. .(cm penah buad je.hehehe) .kdg~2 kite cube nk jd org yg tabah tp, xblh. .sebab nye kenape?? mungkin kite xcite mslah kite kat smebdy n kite xcube slelsai kan dgn cara baik. .so,pandai~2 korang selesai kan mslah korang.

saya merajuk dgn awk! haha juz kidding

bercakap psal ketabahan ni. .cuba kite tgk berape rmai yg tabah harungi semua ujian ni. .dah jadik cm experiment plk. .sesuatu yg sukar utk kita miliki tu lah menjadi kn kite lbh sayang kat dia. .n segala bhn cemuhan dn fitnah g d lontar kn kat kite tu lah menbolehkan kita perbaiki dr kita. pada yg sma perasaan syg tu akn membukit bukit. .xcaye. .ikot suke lah. .kalo korang nk try buad lah. .cube pendam isi hati korang, then tgok ape akn jd. .bila dia rpt gn org len pon kite akn jd cemburu  kemain walaupon kite xde relay gn dia.

semua onak dan duri yg ditempuhi sblm 1 ikatan terbentuk menjadi kn kita lbh hargai apa itu cinta. .dn kita akn lbh memahami si dia. .ok, lps ni kalo lps pts cinta xpyh lah nk tgongeng~2 cgt. .xelok tw dak. .tambah~2 ank dara. .xmau tw..xmnis kowt. .semua ni ade hikmah nya percaya lah. .Allah dh atur kan segala nya. .byk~2 lah buad solat hajat serta solat~2 sunnat kalo nk dia jd milik kita yg sah dr segi hukum agama. .mudah mudahan. .aminnn~~




2 comments:

Siti Nurazlinda said...

Ya Allah, sekiranya dia ditakdirkan untukku dan aku ditakdirkan untuknya, maka cambahkanlah rasa cinta dan kasih sayang di hati kami berdua :))

btw, ayat "jgn lupa doakan Kyra dgn Capital S ksygan Kyra tuh" memang sempoi! Aminnnn...

cik keyra said...

aminnn.. dan tambah lagik 1 "tabah kan lah hati kami utk menemouhi segal ujian dr mu".haha. .perli nampak noh