Followers

Tuesday, 9 April 2013

Dunia Kerja

Assalamualaikum

ok, hari ni kyra cuti. ada masa jugak menjenguk blog yg dh lama tak di 'upgrade'dn di 'renoved' kn. haha. maaf sibuk kerja.

hari ni nak kongsi cerita pasal DUNIA KERJA saya.!
alhamdulillah pejam celik, pejam celik dh lama jugak kyra keje kat sittu. hampir 3 bulan. dapat lh kumpul duit sikid. tapi bila dh keje mmg tak de masa utk family, ade pon sikid je. tak mcm dulu. boleh keluar sesame :'(

keje kat situ mmg best gile.. dh macam adik beradik je. tapi, satu je benda yg tak suka, bnyak sangat parut kat tgn ni. :'( tangan asyik kene oven je memanjang. woaa, mcm dh kene cakar harimau. ohsemm.! =='

btw, tengs to Linda sebab mengesyorkan aku keje kat situ dulu. and tengs to kak eyda (k.ngah),ila dn faten. suatu hari nanti mesti aku akan egt korang. kenangan kat kedai Mini Comel Econsave. love it.!

Mini Comel satff :')


ini mereke.love uoalls :*


Faten Norshitah si comel


adeq si tingtongg. wehee ;p

2 comments:

Siti Nurazlinda said...

Wahhhh tak lupa nama I ;) Most welcome dear Shakirah. Miahahaha

faten norshitah bt abdul aziz said...

haha terharuu bace.t bile dah behenti mesti rindu korang n mini comel