Followers

Friday, 4 January 2013

Mohammad Hasrudzi

assalamualaikum pembaca sekalian. ehee


sapa ni dalam gambaq ni? ehee. dia pkwe kyra. alhamdulillah sekarang 5/1/13 dh 6 bulan kami bersama. harap~2 lah hubungan kami sampai ke jinjang pelamin. amin :)


Kyra sayang dia sangat. keyh. sapa nk curi dia /kyra tumbuk dia. haha
dia banyak bersabar dengar perangai and kerenah kyra. xpenah melenting. dia tahu saba saba saba.! Kyra pulak tak habis~2 nak moody memanjang. sometime moody dgn org len tapi dia pulak jadik mangsa. kesian dia. soe eh awak.

dia jugak paling mengada dengan Kyra. haha. gedik weyh.. haha. kejam. org suruh stdy nak text jugak. Has pandai buad Kyra tersenyum.pndai je dia bodek, melawak dgn Kyra. haha. pastu mula lah Kyra senyum sorang~2. senyum tu bukan gila, tp pengubat rindu. haha.


walaupon kiterang berjauhan tak menjadi penghalang utk kiterang cple. jarang sangat jumpa dia. bila dah jumpa lepas rindu habis~2. tapi xhabis pon sb nanti rindu tu datang balik. huwaaa :'(

cinta jarak jauh ni perlukan kepercayaan dan kesetiaan. insyaAllah semuanya ok :)