Followers

Thursday, 19 January 2012

demam polka dot


assalamualaikum n slamat mln kpd sume yg tgh bce nieyh..
ade spe kat sblh uh?? krim slm ka dy keyh.. :)

ok. korang tw ape itu polka dot??? polka dot ni adalah sejenis corak yg b'bentuk bulat sama ada sama saiz atau x.. polka dot ni sllu di design kn kt bju2, beg n corak.. polka dot ni bru je femes bru2 nieyh.. ramai pompan atau wanita yg gemar fesyen suka kn polka dot.. ia adalah suatu yg simple tp sdap mta memandang.. hehhhe

  
dress polka dot

cantik kan... biar pun simple.. bru2 kyra ade dpt kt jmputan khwin tw.. spe khwin?? artis ke?? hahahhax.. imposble lah kyra dpt kt jmputan dr aris sb kyra ni org bese2 je.. :0


cantik kn polka dot nieyh.. walau pon simple.. k lah kyra na out dah.. bubye.. :)


No comments: