Followers

Sunday, 16 September 2012

Terpaksa Berpantang

assalamualaikum semua. dan selamat malam..

nampak x tjuk entri utk kali ni. xbute lagi kan. hoho. yess "terpaksa berpantang" huh? mcm lain mcm je bunyik je.. aishh, jgn pikir bukan~2 ok. Kyra xgndung ok. then terpaksa berpantang.

actually Kyra terpaksa berpantang sb Kyra nk exam. SPM!! ok. mmg jenis xsedar diri pon kyra ni. xrety~2 nk baca buku. yeahhh. owesome lah kau Kyra.

dipendekkan cerita. di sebab kn Kyra nk amek SPM thun ni, so terpaksa berpantang sb nanti byk mkn bnde merapu nanti otak xjalan. 

1. makan makanan yg masam such as jeruk.. wehh, peberet weyh. tmbah~2 jeruk pelam. aummm. lagi satu pelam muda, kalau menyicah dgn kuah rojak. gila ahh weyhhh. sodappp.thn je lah nafsu tuh.,


2. minum air berkarbonat. sah lah xblh. nanti otak jadi gila punya slowww.. 
3. makan makanan yg pedas. sah lah. stg sakit perut. dh lah Kyra xblh mkan makanan yg pedas. nanti msuk dewan peperiksaan, jenuh asyek p toilet. mmbzir masa tang situ je.
4. makan makan ringan such as keropok. seperti kita thu keropok kn byk msukkan MSG, perisa, pewarna n so on. mende tu semua bukan bagoih pon. cuma nak bagi org mcm kita~2 ni tertarik dgn makanan mcm tu.

setakat ni jelah pntg larang dia. ok bubye. :)

1 comment:

Ima Salsuzaima said...

hye keyra.hari tu ada tanya akak pasal sophie paris tu boleh share /upload gambar produk kat fb ke tak kan.boleh je.boleh tak add dan inbox akak kat fb ni?link: https://www.facebook.com/salsuzaima