Followers

Wednesday 14 March 2012

Cinta dan Persahabatan : Part 1

assalamualaikum dan selamat pgi sume.. :)
pagi yg cria kne mulakan dgn 1 snyuman yg mnis.. kn kn kn :)

back to our real topix.. tahu x ape itu cinta dan persahabatan??? kita pernah t'pkir x utk bkorban dmi cinta kita kpd seseorg.. huh?? xphm ape kyra ckp.. ok meh kyra story mory.. :)

pernah x kita fikir yg kita ni xlayak untuk si dia.. padaa masa yg sma kwn kita menyukai si dia.. tpp, yg si gurl ni plak suka kat kita.. kalau blh kita na terima cinta dy. tp apa kn daya.. ada 1 penghalang iaiu kita skit dek krana kita hnya bbrapa bulan shja utk hidup.. jd kita tlk cinta pompan tu.. kebetulan pulak kwn kita tuh patah hati sb dia tw yg si gurl ni suka kat kita..

 

sbgai kwn, adakah snggup tuk kita beri si gurl ni kat kwn kita?? snggup kah kita tgok si gurl ni patah hati, sllu msm mencuka, menangis n sbginya lah.. msty lah xsanggup kn.. nye lah kita kn syg dia.. 

tp.., persoalan nya pulak.. sanggup kah kita beri si buah hti kita ni kat kwn kita yg suka kt gurl ni?? sanggup kah?? 

tp, demi sebuah persahabatan msti kia sanggup.. masakan kita nak tgok kwn kita merana smata-mata cinta dy ditolak.. msty lah kita xnak kn.. sbg kwn kita msty na tgok kwn kita bhgia kn.. 

tp.., bgaimana dgn perasaan kita?? snggup kah kita hadapi suma ni?? kuat kah hti ni utk tmpuhi sgala dugaan.. xcemburu kh kita tgok kwn kita dgn si dia?? blh kah kita terima knyataan ni??

so.., byk yg kita perlu lakukan kn dn pikirkan dmi cinta dn persahabatan.. kn. semua keputusan perlu dibua secara adil..
nak thu story sebenar?? akan kyra smbung di "Cinta dan Persahabatan : part2"

 

#susah kita na jumpa org yg snggup bekorban cinta dia dmi shabat nya..

***cik keyra***

No comments: