Followers

Monday, 26 December 2011

bergunenye pendrive

assalamualaikum sume...
hye adik2, abg2., kaka2 hehehhe

today kyra na story pasal pendrive...
sekarang bwu kra terpikir bergunenye pendrive kat kyra..
bru2 nieyh., komputer kat rumah kyra rosak... ats sebab kewangan yg tidak mencukupi so.., terpakse lh biarkan komputer kesayangan kyra to "sakit".. ye lah skrang kn dah na bukak sekolah dah.. ape boleh buat..

tapi kyra na ngis sebab keje kolah kyra ade lm toe.. dgn hati yg sedih kyra terpakse bua lain.. ok., kyra ngaku lah jugak yg kyra ni jnis ppemalas ckid.. asal bukak tenet je msty bukak "teman kesayangan kyra" (facebook).. ape boleh bua dh jd mcm ketagih la pulak.. wakkaka.

kyra xtw cm ne kyra na amek homwok kyra yg ade ka dlm komputer to.. dh la belambak.. kyra rase cm na ngis je.. amat sedeh.. n lagi 1 dah la sekolah na bukak dah.. erggggh., tkot lah kene rotan..


pade mse yg sme., terlintas dlm fikiran kyra bile tgok pendrve kyra yg tergantu dkt kabinet tv..
"ya Allah., ape sal lah aku x save dlm pendrve.. ape ke banggang sangat aku.."..... hati kecilkyra berkata..
dn pada masa yg sma., kyra menepuk dahi kyra., ala2 ade nyamuk yg hinggap d dhi kyra... dan berkata AYOYO.. ayt femes kyra.. hahhahax..

sweet lapulak pndrive ni. :)

sekarang ni, terpksa lah kyra bt blik keje kolah kyra.. amat sedeh.. :'(
dan di saat ini lah bwu kyra na menyesal bergunenye pendrive walaupun keje taklenkap lagi.. huhuhu..

ok lah., sampai sine je jari jemari kyra na menaip.. :) ok tattata
***gadis si mate sepet***

No comments: